Bel ons +32 (0)15/68.46.16 · info@bestnextcontact.be

Setup van Campagnes

Setup van Campagnes

Bij een goed gesprek gaan we op zoek naar de vraag achter de vraag en (her)definiëren we de primaire en secundaire doelstellingen van jouw opdracht!

Top prestaties vragen Top Talenten

Top prestaties vragen Top Talenten

De toptalenten die bij ons werken worden actief betrokken bij de setup en opvolging van campagnes hun speelveld is 100% afgestemd op de prestaties die wij van hen verwachten.

Van A naar Beter

Van A naar Beter

De resultaten, de data en feedback die gegenereerd wordt vormen de basis van het feedbackproces dat wij samen met onze opdrachtgevers opzetten.

BEST NEXT CONTACT YOUR PROSPECT SOLUTION

Doelstellingen

Samen werken we de primaire en secundaire doelstellingen uit en bepalen we de weg daar naartoe, de BNC-roadmap is onze houvast.

Toptalenten

De toptalenten die bij ons werken gaan verder dan uitvoeren alleen en hun speelveld is 100% afgestemd op de prestaties die zij leveren.

Ondersteuning

De technologie die we geselecteerd hebben zorgt voor de ideale ondersteuning tijdens het gesprek met het oog op waarde creatie.

Resultaten

Samen analyseren we de resultaten & opportuniteiten, ook het vieren van de successen doen we uiteraard samen.

PROSPECTIE, CUSTOMER SERVICE… VANDAAG EN MORGEN.

Ken uw klant

De klanten van vandaag en morgen zijn veel veeleisender geworden ten opzichte van de relatie met hun leveranciers,
daarom is een meer gepersonaliseerde benadering belangrijk.

Proactieve customer service

Klanten zijn veel beter geïnformeerd en worden intensief benaderd door de competitie. Proactieve customer service zal noodzakelijk zijn om het vertrouwen op te bouwen dat een klant nodig heeft om loyaal te blijven aan zijn leverancier.

Evolutie en digitalisering

De wereld van klantencontacten evolueert zeer snel en digitalisering zal het volume van contacten dat verwerkt wordt door agenten reduceren. Emotie is een belangrijke factor en parameter binnen het gesprek een zal de succesfactor blijven.

Missie

Het is de visie van BNC dat ieder proactief klantencontact of prospectcontact relevant moet zijn, waarde moet genereren en verrassend aangenaam moet zijn voor alle stakeholders!

Lees meer
Visie

De missie is om de kracht van uitgaande contacten in hun waarde te herstellen door het gebruik van het “BNC-model” als noodzakelijke voorwaarde bij het uitwerken en opzetten van campagnes.

Lees meer
Strategie

Focus, Expertise,
Ownership & empowerment van medewerker,
Leiders als inspiratoren,
E2E impact op “the best next contact” is wat ons drijft.

Lees meer
Are you our Best Next Contact?